Ochtendmoment drukste moment in foodservice Het ontbijt blijkt uit onderzoek het meest populaire consumptiemoment te zijn binnen foodservice. Maar liefst gemiddeld 22,7 % van de consumenten geeft aan gisteren iets te hebben gekocht buitenshuis tijdens het ontbijtmoment. Dit is best een hoog percentage, gezien gemiddeld 35,6 % van de Belgen aangeeft gisteren iets te…...
Dit artikel GRATIS verder lezen?
Dat kan met een FSA-account!
Waarom een GRATIS
FSA- account
aanmaken?
Registreer je in enkele minuten!
- Lees interessante artikels
- Ontvang de exclusieve nieuwsbrief
- Download gratis trendrapporten, infographics en marktcijfers

Krijg toegang tot al onze
waardevolle informatie!
Krijg toegang tot al onze waardevolle informatie!
Wil je graag toegang tot exclusieve content en het nieuwste inzicht in foodservice? Het enige wat je hoeft te doen, is een gratis account aanmaken.

Krijg toegang tot al onze
waardevolle informatie!
Wil je graag toegang tot exclusieve content en het nieuwste inzicht in foodservice? Het enige wat je hoeft te doen, is een gratis account aanmaken.