Ochtendmoment drukste moment in foodservice Het ontbijt blijkt uit onderzoek het meest populaire consumptiemoment te zijn binnen foodservice. Maar liefst gemiddeld 22,7 % van de consumenten geeft aan gisteren iets te hebben gekocht buitenshuis tijdens het ontbijtmoment. Dit is best een hoog percentage, gezien gemiddeld 35,6 % van de Belgen aangeeft gisteren iets te…...
Dit rapport downloaden?
Dat kan met het FSA lidmaatschap!
Mis geen enkel inzicht meer. Upgrade je account om onbeperkte toegang te krijgen tot al onze bestaande en nieuwe content.
Waarom een lidmaatschap bij
FSA aankopen?
Neem contact op voor meer info!
- Exclusieve rapporten van FSA
- Gratis evenementen met je lidmaatschap
- Download alle rapporten, jaarmonitors en meer
Deze content is enkel beschikbaar voor betalende leden.
Upgrade jouw account om
deze informatie te bekijken!
Upgrade jouw account om deze informatie te bekijken!
Mis geen enkel inzicht meer. Upgrade je account om onbeperkte toegang te krijgen tot al onze bestaande en nieuwe content.
Deze content is enkel beschikbaar voor betalende leden.
Upgrade jouw account om deze informatie te bekijken!
Mis geen enkel inzicht meer. Upgrade je account om onbeperkte toegang te krijgen tot al onze bestaande en nieuwe content.