Trend Report

Het toenemend belang van ontbijten buitenshuis

Pre-Corona werd in opdracht van een aantal leden nog het belang van het ontbijtmoment binnen foodservice onderzocht. Intuïtief voelde men aan dat ook dit segment aandeel won. Wordt het ontbijt onderweg of buitenshuis de normaalste zaak binnen ons dagelijks consumptiepatroon, zoals dat reeds in andere landen zo is? Welke verschillen zijn er met het ontbijt thuis? En welke profielen kunnen we hieraan linken?

 

Ochtendmoment drukste moment in foodservice   Het ontbijt blijkt uit onderzoek het meest populaire consumptiemoment te zijn binnen foodservice. Maar liefst gemiddeld 22,7 % van de consumenten geeft aan gisteren iets te hebben gekocht buitenshuis tijdens het ontbijtmoment. Dit is best een hoog percentage, gezien gemiddeld 35,6 % van de Belgen aangeeft gisteren iets te…...

Dit rapport downloaden?

Dat kan met het FSA lidmaatschap!

Mis geen enkel inzicht meer. Upgrade je account om onbeperkte toegang te krijgen tot al onze bestaande en nieuwe content.

Waarom een lidmaatschap bij
FSA aankopen?

Neem contact op voor meer info!

Deze content is enkel beschikbaar voor betalende leden.

Upgrade jouw account om
deze informatie te bekijken!

Upgrade jouw account om deze informatie te bekijken!

Mis geen enkel inzicht meer. Upgrade je account om onbeperkte toegang te krijgen tot al onze bestaande en nieuwe content.

Deze content is enkel beschikbaar voor betalende leden.

Upgrade jouw account om deze informatie te bekijken!

Mis geen enkel inzicht meer. Upgrade je account om onbeperkte toegang te krijgen tot al onze bestaande en nieuwe content.

Al lid? Log hier in

TAGS

Bekijk nog een
Prijsstijgingen in Foodservice

Nadat foodservice de coronacrisis heeft doorstaan, dient meteen de volgende crisis zich aan. Inflatie doet prijzen exploderen.

Sauzen in foodservice 2018

Analyse van de sauscategorie in foodservice, met veel aandacht voor consumptiemomenten en gebruikers

Belegde broodjes in foodservice

Rapport over het aankoop en consumptiegedrag rond belegde broodjes in foodservice

Tabak in de foodservicemarkt 2018

Tabak kan gekocht worden via verschillende kanalen. Het belang van foodservicekanalen is daarin belangrijk, zo blijkt uit dit rapport.

Vegan & veggie in horeca en foodservice

Uitgebreide analyse over het belang van vegan en veggie in horeca en foodservice

Trends in de hotelmarkt 2022

De hotelperformantie was in 2021 nog verre van normaal. Wat belooft 2022?

Prijsstijgingen in Foodservice

Nadat foodservice de coronacrisis heeft doorstaan, dient meteen de volgende crisis zich aan. Inflatie doet prijzen exploderen.

De opmars van FRIED CHICKEN in foodservice

Wordt 'fried chicken' de nieuwe 'pizza' van de foodservicemarkt? Het gerecht is bezig aan een stevige opmars!

Belegde broodjes in foodservice

Rapport over het aankoop en consumptiegedrag rond belegde broodjes in foodservice

Tussendoorconsumptie in foodservice 2018

Rapport over het consumptiegedrag van consumenten in foodservice tijdens de tussendoormomenten.

Tabak in de foodservicemarkt 2018

Tabak kan gekocht worden via verschillende kanalen. Het belang van foodservicekanalen is daarin belangrijk, zo blijkt uit dit rapport.

Impact van corona op ondernemers in horeca

Onderzoeksrapport in samenwerking met Debic om de impact van corona op ondernemers in horeca in kaart te brengen.