Horeca ziet toename in aantal werknemers, ook al staat rendement in de sector onder druk
Het aantal vaste medewerkers in de Belgische horeca heeft het hoogste niveau bereikt in meer dan een decennium. Ook het aantal flexi-jobs en studentenjobs blijft toenemen. En dat is bijzonder...
Waarom het bedrijf achter Moët & Chandon investeert in alcoholvrij
Het bedrijf LVMH, bekend van de luxemerken in drank, neemt een strategische belang in French Bloom, een innovatieve start-up die alcoholvrije schuimwijnen maakt
Horeca ziet toename in aantal werknemers, ook al staat rendement in de sector onder druk
Het aantal vaste medewerkers in de Belgische horeca heeft het hoogste niveau bereikt in meer dan een decennium. Ook het aantal flexi-jobs en studentenjobs blijft toenemen. En dat is bijzonder...
Waarom het bedrijf achter Moët & Chandon investeert in alcoholvrij
Het bedrijf LVMH, bekend van de luxemerken in drank, neemt een strategische belang in French Bloom, een innovatieve start-up die alcoholvrije schuimwijnen maakt
Horeca ziet toename in aantal werknemers, ook al staat rendement in de sector onder druk
Het aantal vaste medewerkers in de Belgische horeca heeft het hoogste niveau bereikt in meer dan een decennium. Ook het aantal flexi-jobs en studentenjobs blijft toenemen. En dat is bijzonder...
Waarom het bedrijf achter Moët & Chandon investeert in alcoholvrij
Het bedrijf LVMH, bekend van de luxemerken in drank, neemt een strategische belang in French Bloom, een innovatieve start-up die alcoholvrije schuimwijnen maakt