Nieuws

Inclusiviteit in foodservice: Starbucks ziet veel kansen in USA en start campagne

woensdag 6 maart 2024

Starbucks, de wereldleider in koffie, introduceert een nieuw initiatief om zijn koffiebars in de VS toegankelijker te maken. Uit statistieken blijkt dat bijna een kwart van de Amerikanen wel één of andere handicap heeft. Dus ziet Starbucks veel markt in dit plan. De nieuwe aanpak heeft de naam ‘Inclusive Spaces Framework’ gekregen en is erop…...

Dit artikel GRATIS verder lezen?

Dat kan met een FSA-account!

Waarom een GRATIS
FSA- account aanmaken?

Registreer je in enkele minuten!

Krijg toegang tot al onze
waardevolle informatie!

Krijg toegang tot al onze waardevolle informatie!

Wil je graag toegang tot exclusieve content en het nieuwste inzicht in foodservice? Het enige wat je hoeft te doen, is een gratis account aanmaken.

Krijg toegang tot al onze
waardevolle informatie!

Wil je graag toegang tot exclusieve content en het nieuwste inzicht in foodservice? Het enige wat je hoeft te doen, is een gratis account aanmaken.

TAGS