Panos gaat mee met de donut trend

Heerlijk zoet met opvallende kleuren. Panos richt zijn pijlen op de donut trend met de campagne ‘Panos geeft een rondje’. Het donut assortiment wordt vernieuwd en verbreedt met 8 zoete smaakmakers.

 

Vanaf 31 januari lanceert Panos de campagne ‘Panos geeft een rondje’ in al zijn winkels. Hiermee wilt Panos meer variatie bieden aan alle donutsliefhebbers, vegan of niet. Ze pakken uit met 8 nieuwe donuts, waarvan 2 vegan. Maar dat is niet alles! De eyecatcher is de nieuwkomer: Hé Clair!-donut. Een exclusieve donut ontwikkeld door Panos. Het is kruising tussen een donut en een eclair.

 

Het doelpubliek van de campagne zijn de millenials en gen-Z’ers. Hiervoor werken ze voor het eerst samen met Tiktokkers die creatieve videocontent zullen maken over de donuts. Dit zal gepaard gaan met een visueel frisse, fun campagne en gratis donuts die worden uitgedeeld in het straatbeeld van centrumsteden.

TAGS

0 Comments