Nieuws

Bleijenberg vernieuwt stijl om 35 jaar bestaan te vieren

donderdag 24 april 2025
Bleijenberg

Familiebedrijf groeit door met vernieuwde identiteit

De Belgische vleeswarengroothandel Bleijenberg bestaat 35 jaar. Om dat te vieren, kreeg het bedrijf een compleet nieuwe look. Ze vernieuwden hun huisstijl met daarmee hun logo en website. Deze vernieuwing is niet alleen symbolisch, maar toont ook de ambitie van het bedrijf om mee te blijven evolueren met de markt. Met een heldere en frisse visuele identiteit wil Bleijenberg laten zien dat het als gevestigde waarde ook klaar is voor de toekomst.

Van lokale groothandel naar toonaangevende foodpartner

Bleijenberg is een familiebedrijf in Oelegem (Ranst) en levert vleeswaren en andere producten zoals sauzen en conserven. Ze bieden meer dan 7.000 artikelen aan, die worden verdeeld naar een brede waaier van klanten. Denk hierbij vooral aan slagers en speciaalzaken. De dagelijkse leiding ligt bij broer en zus Christophe en Jill Goossenaerts, die als tweede generatie het familiebedrijf verder uitbouwen. Ze combineren de ervaring van het verleden met een frisse kijk op klantgerichtheid, duurzaamheid en innovatie. Hun aanpak maakt dat Bleijenberg niet alleen meedraait in de sector, maar ook actief nieuwe trends mee vormgeeft.

Nieuwe stijl maakt merkverhaal helder en krachtig

Tijdens een feest voor hun 35-jarig bestaan stelde Bleijenberg hun nieuwe huisstijl voor. Zo kreeg onder andere een van hun vrachtwagens alvast het nieuwe logo en de slogan ‘Laat het smaken’. Die slogan weerspiegelt de missie van het bedrijf: kwalitatieve producten leveren die bijdragen aan lekkere, ambachtelijke voeding. Naast het logo en de website is ook de communicatie en het bijhorned kleurenpalet aangepakt om beter aan te sluiten bij de hedendaagse verwachtingen van hun klanten. 

 

TAGS