Foodservice Alliance duikt regelmatig in de leefwereld van een opvallende formule. Een ‘concept’ wat eruit springt door haar aanpak, maar ook door haar ambitie om de wereld van eten en drinken buitenshuis leuker, spannender en populairder te maken.
Ontdek nu het verhaal achter het concept UMAMIDO!
Download de pdf onderaan voor de cijfers achter het fastcasual succes van Umamido!
Umamido is een fastcasual ramen concept dat dit jaar z’n tiende verjaardag viert. Het geesteskind van Guy Quirynen, founder en CEO, ontstond na diens omzwervingen in Japan, waar de liefde voor de nationale comfort food langzaam ontwikkelde als een hartige bouillon. Ramen bestaat uit een bouillon van kip of varken, noedels en toppings, gaande van traaggegaard varkensvlees, tot gemarineerde eieren en fijngesneden lente-ui. Het product maakt net als bijvoorbeeld sushi of sashimi integraal deel uit van de Japanse eetcultuur. België is de uitvalbasis van Umamido met 7 vestigingen (4 in Brussel, 1 in Antwerpen, Leuven en Gent) en 1 centrale keuken die alle locaties bevoorraadt met de nodige componenten. In Zwitserland zijn er 4 Umamido’s operationeel. Ze worden onafhankelijk uitgebaat als franchise.
Foodservice Alliance maakte kennis met de founder & CEO van Umamido: Guy Quirynen. Hij trakteert op een unieke blik achter de schermen van dit succesverhaal.
0 Comments